Onze klanten

twee mensen, Een man met kort haar, een geruit overhemd, achteraanzicht. Een vrouw met blond haar, vooraanzicht. Ze praten over dat de MonitorGroep jarig is (25e verjaardag). En over de sector financiële dienstverlening.

Onze klanten | Mobiliteit

De MonitorGroep heeft de afgelopen 25 jaar met ruim 600 klanten samengewerkt. Bekijk op deze pagina de klanten in de sector Mobiliteit.  De MonitorGroep voert medewerkersonderzoeken (met andere woorden tevredenheidsonderzoeken) uit. Als je werkgeluk meet, kun je namelijk aan werkgeluk werken. Werkgeluk is niet een hip iets/een trend, het is ten slotte voor iedereen! Werkgeluk betekent niet dat je bijvoorbeeld  de hele dag zit te lachen op je werk. Het betekent wel dat je het naar je zin hebt en ook het gevoel hebt dat je “mag” in plaats van “moet”. Dat je bovendien energie krijgt van wat je doet. De MonitorGroep heeft ook een eigen model bedacht voor werkgeluk. Hierin staan de acht factoren van werkgeluk, namelijk: autonomie, plezier, verbinding, vertrouwen, zingeving, voldoening, competentie, waardering. Dit heb je dus nodig voor werkgeluk. Deze factoren zijn te verdelen in een ik-kant en een wij-kant, kortom: er is geen zij-kant! Dit geldt ook voor de sector Mobiliteit, kijk maar naar de klanten op deze pagina. Dit jaar (2025) bestaat de MonitorGroep trouwens 25 jaar! Dat is dus een kwart eeuw werken aan werkgeluk! Neem contact met ons op als je benieuwd bent. We zijn om die reden ook een boek aan het maken. Het boek heet het Praktijkboek Werkgeluk en er staan allerlei praktische tips, verhalen, ervaringen en interviews in. Erg handig en bovendien leuk voor als je wil werken aan werkgeluk! Dit boek komt in de tweede helft van dit jaar uit, zeer waarschijnlijk na de zomer (september/oktober).