Onderzoek
Kernwaarden bepalen de identiteit van uw organisatie. Ze geven aan hoe uw organisatie werkt en misschien nog wel meer: waarom de organisatie het doet. Sterke kernwaarden zijn zichtbaar in het gedrag van de medewerkers en maken het onderscheid van uw organisatie. De kernwaarde ‘Klantgericht’ houdt bijvoorbeeld in dat medewerkers zowel naar collega’s als naar klanten luisteren en behulpzaam zijn.
Waar staat u voor als organisatie? De MonitorGroep biedt een praktisch programma om de kernwaarden van uw organisatie te ontdekken en te versterken. We beginnen met een workshop met het management van de organisatie en pakken meteen door naar de medewerkers. Kernwaarden gaan namelijk pas écht leven als uw medewerkers erbij betrokken zijn en uw klanten ze herkennen. Na het programma heeft u breed gedragen kernwaarden waarmee u zich kunt onderscheiden. En zo zet u uw imago overtuigend neer.
Via een online vragenlijst betrekken we de medewerkers bij het selecteren van uw kernwaarden. Wat zien de medewerkers als kernwaarden van de organisatie en welk gedrag zien ze in de dagelijkse praktijk? Met het onderzoek brengt u de dialoog op gang en ontstaat er draagvlak voor de kernwaarden.
Wij bieden ook workshops aan waarbij we de resultaten van het onderzoek toepassen in uw organisatie. Zo kunt u uw kernwaarden implementeren of verbeteren.
Onderzoeker
030-2887558
We helpen je graag verder.
Neem gerust contact met ons op.
E-mail: info@monitorgroep.nl
Telefoon: 030 – 2887 558
De MonitorGroep voert medewerkersonderzoeken uit en helpt organisaties om meer werkgeluk te creëren.
© MONITORGROEP 2024