Onderzoek
Kernwaarden bepalen de identiteit van jouw organisatie. Ze geven aan hoe je organisatie werkt en bovendien waarom de organisatie zo werkt. Sterke kernwaarden zijn zichtbaar in het gedrag van de medewerkers en maken het onderscheid voor je organisatie. De kernwaarde ‘Klantgericht’ houdt bijvoorbeeld in dat medewerkers zowel naar collega’s als naar klanten luisteren en behulpzaam zijn.
Waar sta je voor als organisatie? De MonitorGroep biedt een praktisch programma om de kernwaarden van je organisatie te ontdekken en te versterken. We beginnen met een workshop met het management van de organisatie en pakken meteen door naar de medewerkers. Kernwaarden gaan namelijk pas écht leven als je medewerkers erbij betrokken zijn en je klanten ze herkennen. Na het programma heb je breed gedragen kernwaarden waarmee je je kunt onderscheiden. En zo zet je jouw imago overtuigend neer.
Via een online vragenlijst betrekken we de medewerkers bij het selecteren van je kernwaarden. Wat zien de medewerkers als kernwaarden van de organisatie en welk gedrag zien ze in de dagelijkse praktijk? Met het onderzoek breng je de dialoog op gang en ontstaat er draagvlak voor de kernwaarden.
Wij bieden ook workshops aan waarbij we de resultaten van het onderzoek toepassen in je organisatie. Zo kun je jouw kernwaarden implementeren of verbeteren.
Onderzoeker
030-2887558
We helpen je graag verder.
Neem gerust contact met ons op.
E-mail: info@monitorgroep.nl
Telefoon: 030 – 2887 558
De MonitorGroep voert medewerkersonderzoeken uit en helpt organisaties om meer werkgeluk te creëren.
© MONITORGROEP 2025